Κίνηση που ιδρύθηκε το 1968 σαν ναυτιλιακή οργάνωση απ' το δόκτορα Χάμπαρντ, ιδρυτή της «τεχνολογίας πνευματικής θεραπείας ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΗ». Ο L. Rοn Hubbard, ατομικός φυσικός, όπως δηλώνει, χωρίς να είναι  γνωστό κανένα πανεπιστήμιο απ' όπου αποφοίτησε, ισχυρίζεται ότι αναλήφθηκε στον ουρανό δύο  φορές. Τ ην πρώτη έμεινε εκεί για 43.891.832.611.177 χρόνια, 334 ημέρες, 10 ώρες, 20 λεπτά και 40 δευτερόλεπτα της ώρας του φωτεινού ηλιακού χρόνου, της 9ης Μαΐου 1963. Η  κίνηση προσφέρει "βάσιμη επιστήμη", η οποία βελτιώνει τη νοημοσύνη, την ικανότητα, συμπεριφορά, επιδεξιότητα και την εμφάνιση του ανθρώπου. Θεραπεύει το 70% των ασθενειών και εξαφανίζει εγκαύματα από ατομικές βόμβες. Με τη θεραπευτική μέθοδο του Χάμπαρτ το άτομο οδηγείται στην επίγνωση όλων των πραγμάτων και των λαθών, δίνεται καλύτερη υγεία, ευτυχία, μακροζωία. Αφού, λοιπόν, έχει τόσα αποτελέσματα είναι ιερό καθήκον του καθενός να δοκιμάσει και να συντελέσει στη διάδοση της επιστήμης  με κάθε θυσία. 
Η κίνηση υποστηρίζει ότι «το άτομο είναι ένα πνεύμα, που ελέγχει ένα σώμα, με το μέσο μιας διάνοιας».
Το πνεύμα ονομάζεται ΘΗΤΑΝ. Όταν το σώμα πεθάνει, ο θητάν πηγαίνει σ' έναν πλανήτη και προμηθεύεται άλλο σώμα, ίδιου τύπου, φυλής και ράτσας. Ο θητάν είναι ικανός να φτιάχνει χώρο, ενέργεια, μάζα, χρόνο.
Η "Διανοητική", η τεχνολογία πνευματικής θεραπείας, είναι, κατά την κίνηση πάντα, η πιο προχωρημένη σχολή του ανθρώπου για τη διάνοια. Είναι η μελέτη και ο χειρισμός του πνεύματος, στη σχέση του με το σώμα. Τα βασικά στοιχεία της "διανοητικής" είναι η Αναλυτική και η Αντιδραστική διάνοια. Όλα τα προβλήματά μας τα οφείλουμε στη δεύτερη, η οποία αποτελείται από τρία είδη διανοητικών εικόνων:
α) Το "έγγραμμο", το οποίο είναι εικόνα που καταγράφει μια στιγμή σωματικού πόνου.
β) Το "δευτερεύον", που είναι εικόνα μιας στιγμής που περιέχει δυσάρεστα συναισθήματα.
γ) Το "λοκ", το οποίο είναι εικόνα μιας εμπειρίας, κατά την οποία έρχεται στη μνήμη μας ένα έγγραμμο ή ένα δευτερεύον.
Ο τρόπος με τον οποίο χειριζόμαστε τα έγγραμμα, τα δευτερεύοντα και τα λοκ, είναι το "'Ωντιτινγκ διανοητικής;".
Το ώντιτινγκ ελευθερώνει ένα άτομο από την αντιδραστική του διάνοια και δίνεται από έναν "ώντιτορ". (τι είναι αυτός;) Ώντιτορ είναι ένας πνευματικός σύμβουλος, εκπαιδευμένος να βοηθάει τους ανθρώπους να γίνουν υγιείς και ευτυχισμένοι μέσα από τις διαδικασίες της "διανοητικής". Βοήθεια στη δουλειά του, αποτελεί ένα πνευματικό εργαλείο, το Η-Μετρο. Αυτό είναι ένα ηλεκτρονικό εργαλείο, το οποίο μετρά την πραγματικότητα του ατόμου, σχετικά με τη φυσική του κατάσταση.   {Δηλαδή με αυτό κάνει το τεστ της αλήθειας κι αν πούμε ψέματα; 'Η αν πούμε κάτι που δεν αρέσει στον πνευματικό; θα διοχετεύσει στο  σωματάκι μας μερικά volt,  προσφέροντας  μας ένα συμπαθητικό ηλεκτροσόκ τύπου «άλλη φορά να είσαι καλύτερο παιδάκι»; και κάτι ακόμα. Πόσο πνευματικό μπορεί να είναι ένα ηλεκτρονικό όργανο; 'Όσο πνευματικός είναι και ο πνευματικός;}
Άρα, η κίνηση χρησιμοποιεί και τεχνολογικά μέσα για την "εξομολόγηση". Χρησιμοποιεί το μαγικό κουτί R Meter, το οποίο πουλιέται προς κάποια αξιόλογη τιμή και είναι ένας "αποκαλυπτής ψεύδους" που μετρά τις αντιδράσεις του δέρματος κατά την εξομολόγηση-ανάκριση.
Ενώ η κίνηση υποστηρίζει ότι είναι η μεγαλύτερη οργάνωση στον κόσμο για την ψυχοπνευματική υγεία, ειδικοί επιστήμονες που την έλεγξαν είπαν ότι πρόκειται για τη μεγαλύτερη οργάνωση ανειδίκευτων ανθρώπων, που ασχολούνται με επικίνδυνες μεθόδους, τις οποίες προσφέρουν σαν ψυχοπνευματική θεραπεία. Για το Μαγικό Κουτί κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι δεν μπορεί να εξάγει κανένα συμπέρασμα κι ότι εκτός από άχρηστο είναι και επικίνδυνο.
Η κίνηση είναι απαγορευμένη σε πολλές χώρες όπως Αυστραλία, Αγγλία, Γαλλία, Γερμανία. Στην Ελλάδα ο αρχηγός της κίνησης των Σαηεντολόγων υποστηρίζει ότι η κίνηση δικαιώθηκε πλήρως στην Αγγλία. Οι οπαδοί που θα προσηλυτιστούν περνούν από στάδια. Φοιτητής, σύμβουλος, επιτηρητής περιπτώσεων, πληρώνοντας από το ένα στο άλλο στάδιο. Ορκίζονται να τηρούν τον κώδικα του Σαηεντολόγου, που λέει μεταξύ άλλων: «υπόσχομαι.... να τιμωρώ με όλες τις δυνάμεις που διαθέτω οποιονδήποτε κακομεταχειρίζεται ή εξευτελίζει την Σαηεντόλοτζυ με επιζήμιο τρόπο....να εξουδετερώνω συκοφαντίες, προσβολές...» Υπάρχει και κώδικας τιμής που λέει:
«...ποτέ μη φοβάσαι να προξενήσεις πόνο σε κάποιον άλλον για μια δίκαιη υπόθεση» (;!).
Σε περιπτώσεις ανυπακοής για τους αποστάτες υπάρχουν μεγάλες ποινές: αφαίρεση περιουσίας, προξένηση πόνου, να εξαπατηθεί, να καταστραφεί.
Η κίνηση παρουσιάζεται σαν θρησκεία, και μάλιστα με σύμβολο το σταυρό.
Στην Ελλάδα γίνεται λόγος μόνο για "Νέα Επιστήμη" και για "Ελληνική Εκκλησία Σαηεντόλοτζυ", παρότι στηρίζεται πάνω σε βιβλία του Χάμπαρτ, τα βιβλία της επιστημολογικής εκκλησίας. Αντιπροσωπεύεται: α) Από το Κ.Ε.Φ.Ε. (Κέντρο Eφηρμοσμένης Φιλοσοφίας Ελλάδος), που βρίσκεται στην οδό Πατησίων -χχχ-. β) Από το ΦΙΛΚΕΝΑ ( Φιλοσοφικό Κέντρο ΑΘήνας) στον Κολωνό. Στα γραφεία τους υπάρχουν ωραίες κοπέλες, ορισμένες μάλλον αλλοδαπές, αν κρίνουμε από τα σπασμένα ελληνικά τους. Με τις κοπέλες αυτές συζητάς φιλικά πάνω στην ανάλυση ενός τεστ που φανερώνει, υποτίθεται, τις ικανότητες και τα χαρακτηριστικά της προσωπικότητάς σου. Το τεστ αυτό έχει βρεθεί στα χέρια χιλιάδων ανθρώπων, αφού μοιράζεται δωρεάν στους δρόμους. Είναι σαν παιχνίδι και μας εύχεται και καλή διασκέδαση. Ήρθε και στα χέρια  μου.
Ένα δείγμα των ερωτήσεων που καλούμε να απαντήσω, θα δούμε στο τέλος του θέματος.
Μου κεντρίζει την περιέργεια, μου αρέσουν τα κουτάκια απαντήσεων, Ναι, Όχι, Ίσως. Βρίσκω λίγο ελεύθερο χρόνο και απαντώ στις 200 ερωτήσεις. Το στέλνω στη διεύθυνση που γράφει και περιμένω να δω τι είναι αυτό το ΚΕΦΕ και τι προσπαθεί να πουλήσει. Σε μερικές μέρες μια γλυκιά  φωνή μου κανονίζει ραντεβού στα γραφεία του ΚΕΦΕ. Τάδε μέρα και ώρα βρίσκομαι μαζί με την αναλύτρια στο γραφείο της. Μου δείχνει το σχεδιάγραμμα -αποτέλεσμα του τεστ- και με σκιαγράφησε, μου είπε ποιος είμαι {λες και της είπε κανείς ότι πάσχω από απώλεια προσωπικότητας}. Τελικά, κατέληξε στο συμπέρασμα ότι για να διορθωθώ, σε ορισμένα Θέματα και γενικότερα να τελειοποιηθώ, Θα πρέπει:
- Να παρακολουθήσω ορισμένα σεμινάρια, επί πληρωμή φυσικά {συμβολική}.
- Να διαβάσω ορισμένα βιβλία του Ρον Χάμπαρντ, επί πληρωμή...
- Να ...τελειοποιηθώ, επί πληρωμή.
Να, λοιπόν, τι πουλάνε. Αέρα. κι όσο περνάει ο καιρός ο αέρας αποδεικνύεται και επικίνδυνος.
Μετά από λίγο καιρό, να' σου και το ΚΕΦΕ πω γνωστό, γιατί εμφανίζονται στην τηλεόραση δημοσιογράφοι όπως ο κ. Ραφαηλίδης, να το υπερασπίζονται από κατηγορίες μερικών ατόμων, γνωστών και αγνώστων, που καταγγέλλουν για ορισμένα περιστατικά το ΚΕΦΕ.
Περνάνε δυο, τρεις μήνες και να 'το πάλι το ΚΕΦΕ στην τηλεόραση, πάλι κατηγορούμενο. Η δημοσιογράφος κα Ντακουνάκη στις 26-2-96, στο STAR CHANNEL, μια και ήταν και Καθαρά Δευτέρα, προσπαθεί να ξεκαθαρίσει ορισμένα ομιχλώδη Θέματα, για το ΚΕΦΕ. Έχει καλεσμένους στην εκπομπή ένα δημοσιογράφο, πρώην μέλος του ΚΕΦΕ, και τον απογοητευμένο και πανικόβλητο πατέρα ενός μέλους, εν ενεργεία. Καλεσμένη της εκπομπής  ήταν επίσης και η κα Διαμαντάρα. Έχει ετοιμάσει ένα αρκετά κατατοπιστικό ρεπορτάζ, στο οποίο ακούγονται και παρουσιάζονται στοιχεία που εμφανίζουν το ΚΕΦΕ όχι και πολύ αθώο, αλλά μάλλον πολύ ένοχο.
Μερικά από τα στοιχεία για το ΚΕΦΕ που παρουσιάστηκαν στο ρεπορτάζ:
Στα μέλη τους εμφανίζονται τάσεις αυτοκτονίας.
Τα μέλη υπογράφουν υπεύθυνη δήλωση ότι το ΚΕΦΕ δε φέρει καμία ευθύνη για τυχόν αυτοκτονία τους. . Τα μέλη υπογράφουν συμφωνητικό προσφοράς - αποδοχής εθελοντικής μη αμειβόμενης εργασίας, με χρονική διάρκεια λήξης, με σκοπό τη διάδοση των αρχών του ΚΕΦΕ και των επιδιωκομένων στόχων του.
Η οργάνωση χορηγεί στα μέλη της το   φάρμακο "νιασίνη", με πολλές παρενέργειες και πρόκληση βλαβών, στην υπερβολική δόση των 5000 mg, τη στιγμή που το φάρμακο αυτό χορηγείται μόνο από γιατρούς σε δόσεις των 15 και 20 mg και σε εξαιρετικές περιπτώσεις 60 mg. Το φάρμακο αυτό σε συνδυασμό με βιταμίνες, τζόκινκ και σάουνα, όλα ελεγχόμενα ποσοτικά από το κέντρο (ακόμα και πόσα ποτήρια νερό θα πίνουν), είναι τα απαιτούμενα βήματα για την αποκάθαρση.
Το κέντρο επηρεάζει την προσωπικότητα των μελών του και τους απαγορεύει ακόμα και να έχουν επαφές με τους γονείς τους. Αν το ΚΕΦΕ κρίνει σκόπιμη μία επαφή με τους γονείς, τότε δίνονται συγκεκριμένες οδηγίες στο μέλος, για το πώς και πού Θα τους συναντήσει, τι και με ποιο ύφος θα τους πει, ό, τι έχει συμφωνηθεί εκ των προτέρων , και τέλος πώς και με ποιες μανούβρες Θα αποφεύγει ερωτήσεις και επιχειρήματα των γονιών.
Σε έγγραφα-διαταγές υψηλών κλιμακίων της οργάνωσης, προς τα μικρότερα κλιμάκια, εμφανίζονται εντολές για ελέγχους σε όλες τις δυνατές πηγές, (κρατικές, ιδιωτικές, ακόμα και τον έλεγχο των απορριμμάτων), προκειμένου να  βρεθούν στοιχεία που να πλήττουν ηθικά και  υλικά, ανθρώπους που φέρονται εναντίον της οργάνωσης.
Σε περιπτώσεις άμεμπτων αντιπάλων, να οργανώνονται καλυμμένες επιθέσεις λασπολογίας μέσω του τύπου, ηλεκτρονικού και μη.
Παράδειγμα λασπολογίας, έγγραφο το οποίο κατευθύνει τα χαμηλά κλιμάκια προκειμένου να κανονίσουν να βγει ένα άρθρο στον τύπο από τον κ. Ραφαηλίδη στο οποίο να κατηγορεί τον μακαριστό π. Αλεβιζόπουλο, ( υπεύθυνο τότε αιρέσεων της Αρχιεπισκοπής Αθηνών ), ότι κάνει πλύση εγκεφάλoυ.
Τα έγγραφα και οι αναφορές του ΚΕΦΕ, καθώς και τα έντυπα επικοινωνίας με τα μέλη είναι πλημμυρισμένα με διάφορους κωδικούς χαρακτήρες και λέξεις, τα οποία αντικαθιστούν σημαντικές λέξεις και έννοιες των εγγράφων, με αποτέλεσμα να είναι ασυνάρτητα για τους μη μυημένους, τους εκτός οργάνωσης.
Υπάρχει απειλή εθνικής ασφαλείας από αναφορές, που δίνονται από το ΚΕΦΕ προς άγνωστη κατεύθυνση στο εξωτερικό, με στοιχεία για την ιδιωτική ζωή δημοσίων προσώπων.
Το ΚΕΦΕ καθοδηγείται, να δώσει τη μαύρη λίστα, με αυτούς που ενοχλούν την οργάνωση, στην ισραηλινή πρεσβεία, για να ασκηθούν πιέσεις στην Ελλάδα.
Το κέντρο με έγγραφο του, παροτρύνει τις δραστηριότητες πάσης φύσεως μεταξύ διαφόρων ομάδων , οι οποίες Θα ενώσουν όλες τις Θρησκευτικές ομάδες και Θα καταστήσουν αδύνατον, για την Ορθόδοξη Εκκλησία, να επιτεθεί σ' αυτό το Θρησκευτικό σώμα.
Η Αγγλία δε δέχεται στη χώρα την οργάνωση και τα μέλη της.
Η Γαλλία τη δέχεται σαν εταιρεία και όχι σαν Θρησκεία.
Η Γερμανία τη χαρακτηρίζει σαν εμπορική εταιρεία που εκμεταλλεύεται τα μέλη της.
Η Αυστρία το ίδιο, εμπορική εταιρεία.
Η Ελβετία χαρακτηρίζει την οργάνωση και τα μέλη της, τρομοκράτες.
Αυτά από το ρεπορτάζ και την εκπομπή της Κας Ντακουνάκη.
Στο κλείσιμο του Θέματος, τώρα που έχουμε ορισμένα δεδομένα για το πώς λειτουργεί η οργάνωση, Θα δούμε, όπως αναφέραμε και παραπάνω, ένα δείγμα των ερωτήσεων που περιέχει το τεστ ψαρέματος νέων οπαδών.
Τώρα Θα μπορέσουμε πιο εύκολα να δούμε σε τι μπορεί να αποσκοπεί η κάθε ερώτηση.
(7) Θα προτιμούσα μια θέση, χωρίς ευθύνες αποφάσεων;
(8) Οι πράξεις μου θεωρούνται απρόβλεπτες από τους άλλους;
(31) θα μπορούσα να συμφωνήσω στην αυστηρή πειθαρχία;
(59) Θεωρώ το μοντέρνο σύστημα των φυλακών, χωρίς σίδερα, καταδικασμένο σε αποτυχία;
(98) Θα χρησιμοποιούσα σωματική τιμωρία σε ένα παιδί 10 χρονών αν αρνιόταν να με υπακούσει;
(99) Προτιμάω να έχω παθητικό ρόλο σε οργανώσεις και συλλόγους που ανήκω;
(129) Ευνοώ τις φυλετικές και ταξικές διακρίσεις;
(177) Μπορώ να αναλάβω ένα υπολογισμένο κίνδυνο χωρίς ανησυχία;
(37) Θεωρώ ότι υπάρχουν άνθρωποι που με εχθρεύονται και δρουν εναντίον μου;
( 40) Είμαι σπάνια χαρούμενος, εκτός κι αν έχω ειδικό λόγο;
(45) Αισθάνομαι συχνά ότι οι άλλοι με κοιτάζουν, ή μιλάνε για μένα πίσω από την πλάτη μου;
(47) 'Έχω ένα ειδικό μίσος ή φόβο;
(64) θεωρούμαι συνήθως ψυχρός;
(71) Κάθομαι και σκέπτομαι συχνά για το θάνατο, την αρρώστια, τον πόνο και τη λύπη;
(72) Με ανησυχεί η ιδέα, να χάσω την αξιοπρέπεια;
(82) Έχω την τάση να ζηλεύω;
(113) Θα χρειαζόταν μία ξεκάθαρη προσπάθεια από μέρους μου, για να σκεφτώ το θέμα της αυτοκτονίας;
(141) Σκέφτομαι συχνά τις περασμένες μoυ ασθένειες ή επίπονες εμπειρίες;
( 148 ) Αισθάνομαι συχνά απελπισμένος;
(150) Απογοητεύομαι όταν δεν είμαι ικανός να κάνω κάτι, αντί να βρω μία εναλλακτική δραστηριότητα;
( 151) Μερικές φορές είμαι εντελώς ανίκανος, να μπω στο πνεύμα των πραγμάτων;
(165) Μετανιώνω εύκολα για περασμένες ατυχίες και αποτυχίες;
(179) Οι άλλοι με κάνουν ό,τι Θέλουν;
(181) Συλλογίζομαι συχνά την κατωτερότητά μου;
(188) Η ιδέα του Θανάτου, ή και αυτά που θυμίζουν Θάνατο, μου είναι αποτρόπαια;
(196) Αισθάνομαι ότι μερικές  φορές η ηλικία μου είναι εναντίον μου;
(197) Υπάρχουν περίοδοι κατά τις οποίες είμαι Θλιμμένος για όχι εμφανή λόγο;
Στην Ελλάδα περισσότερες από 4.000 οικογένειες ζητούν με υπογραφές τους να κλείσει το Κ.Ε.Φ.Ε..
Είναι τυχαίο;   Γιατί υπάρχει;    Μήπως εξυπηρετεί κάποια σκοπιμότητα;
( Από  το  βιβλίο του  Γιώργου  Κασφίκη «ΛΙΓΟ  ΠΡΙΝ…ΜΙΑ  ΣΥΝΟΜΩΣΙΑ  ΕΝΑΝΤΙΑ  ΣΤΟΝ  ΑΝΘΡΩΠΟ» Εκδόσεις  Γρηγόρη.)

* * *
ΙΕΡΑ ΣΥΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
ΕΓΚΥΚΛΙΟΝ ΣΗΜΕΙΩΜΑ
Προς
Την Ιεράν Αρχιεπισκοπήν Αθηνών και τας Ιεράς Μητροπόλεις της Εκκλησίας της Ελλάδος

Δια του παρόντος και προς αντιμετώπισιν των πανταχόθεν προερχομένων κατά της Ορθοδόξου Χριστιανικής Πίστεως επιφορών, γνωρίζομεν υμίν ότι υπό της παραθρησκευτικής οργανώσεως της αυτοαποκαλούμενης "Ελληνική Εκκλησία της Σαηεντολογίας", εξεδόθη και απεστάλη εις τους Ιερούς Ναούς, τας Ιεράς Μητροπόλεις και αλλάς Εκκλησιαστικός Υπηρεσίας, έντυπον υπό τον τίτλον "Ελευθερία Έκφρασης", με περιεχόμενον άκρως εχθρικόν, συκοφαντικόν και υβριστικόν κατά της Εκκλησίας ημών και ιδιαιτέρως κατά του ποιμαντικού έργου Αυτής εις τον τομέα της αντιμετωπίσεως των αιρέσεων, δι' ου επιδιώκεται ο αποπροσανατολισμός και η σύγχυσις της Κοινής γνώμης, λόγω των καταδικαστικών κατ' αυτής αποφάσεων εν Ελλάδι και εν τη αλλοδαπή.
Τυγχάνει, εξ άλλου, εις απαντάς γνωστή η εχθρική στάσις και η αντιεκκλησιαστική δραστηριότης της οργανώσεως ταύτης, ιδία δια της μυστικής παρακολουθήσεως εκκλησιαστικών προσώπων, ως απεδείχθη εκ της εισαγγελικής ερεύνης εις τα Γραφεία της οργανώσεως ταύτης εις το παρελθόν.
Ως εκ τούτου, εφιστώμεν την προσοχήν υμών επί του εν λόγω εντύπου, υπομιμνήσκοντες υμίν ότι η ως άνω γνωστή παραθρησκευτική οργάνωσις, πρώην Κ.Ε.Φ.Ε. (Κέντρον Έφηρμοσμένης Φιλοσοφίας Ελλάδος), διελύθη δια των αποφάσεων υπ' αριθμ. 7380/'96 του Πρωτοδικείου Αθηνών και 10493/'97 του Εφετείου Αθηνών, χαρακτηρισθείσα ως "μία οργάνωση με ολοκληρωτικές δομές και τάσεις πού στην ουσία περιφρονεί τον άνθρωπον, ενώ ενεργεί ελεύθερα και μόνον κατ' επίφαση προκειμένου και αποκλειστικά να προσελκύσει μέλη τα όποια στη συνέχεια υφίστανται... πλύση εγκεφάλου, με απώτερο σκοπό την δημιουργία κατευθυνόμενου τρόπου σκέψης... και πού από ετών ετράπηκε σε απαγορευμένη κερδοσκοπική δραστηριότητα..." (απόφασις Εφετείου Αθηνών 1997) και ότι "αποτελεί καλυμμένη εμπορική επιχείρηση και... επιδιώκει σκοπούς ξένους προς την φύση και την έννοια του ανθρώπου ως ελευθέρου όντος και προς τα ήθη και τα έθιμα του Ελληνικού Λάου" (άπόφασις Πρωτοδικείου), "επικουρικώς δε διότι οι σκοποί του και γενικώτερα ή λειτουργία του απέβησαν παράνομοι, ανήθικοι και αντίθετοι προς τη δημόσια τάξη" (απόφασις Εφετείου).
Όθεν, παρακαλούμεν υμάς όπως δια της έμφρονος ποιμαντικής υμών κρίσεως ενημερώση τε επί του εν τοις ύπερθεν διαλαμβανομένου θέματος τους εν τη υμετέρα Θεοσώστω επαρχία διακονούντας Ιερείς, τους συνεργάτας εις το έργον της Εκκλησίας, ως και τους εν ταις ενορίαις υμών ενδιαφερομένους.

Εντολή και εξουσιοδοτήσει της Ιεράς Συνόδου
Ό Αρχιγραμματεύς
Ό Σαλώνων Θεολόγος

Από το ενημερωτικό περιοδικό του Διορθόδοξου Συνδέσμου Πρωτοβουλία Γονέων, «Διάλογος», Αθήνα, Ιούλιος – Σεπτέμβριος 2002, τεύχος 29.


ΟΙ ΠΡΩΗΝ ΟΠΑΔΟΙ ΤΗΣ ΣΑΗΕΝΤΟΛΟΓΙΑΣ
Αν οι κριτικοί των ενεργειών της Σαηεντόλοτζυ είναι πρώην οπαδοί της το μίσος εναντίον τους είναι ασυγκράτητο, αβυσσαλέο, εξουθενωτικό. Θεωρείται ο πρώην οπαδός, όταν μάλιστα ανακοινώνει δημόσια τις τρομερές εμπειρίες του κατά τη ζωή του στην οργάνωση, ο υπ' αριθμόν ένα εχθρός της.
Θα αναφέρουμε για του λόγου το αληθές, δύο περιπτώσεις πρώην οπαδών της Σαηεντολογίας πού αποδεικνύουν το αδυσώπητο μένος της εναντίον διαφωνούντων οπαδών της.
«Ή συγγραφέας Paulette Cooper πέρασε έναν "εφιάλτη" μετά από 19 αγωγές πού έκανε η Σαηεντολογία εναντίον της για ένα της βιβλίο “Το Σκάνδαλο της Σαηεντολογίας” πού έγραψε και εξέδωσε το 1971. Ή Κούπερ και ο εκδότης της έλαβαν ξεχωριστές αγωγές, αλλά ταυτόχρονα σε διάφορες πόλεις των ΗΠΑ, Αγγλία, Καναδά και Αυστραλία.
Όπως έγραψαν 2 συγγραφείς: «Σύμφωνα με έγγραφα πού ανεκαλύφθησαν αργότερα στα αρχεία της Σαηεντολογίας στη Νέα Υόρκη, η επιχείρηση "ξεκάντε την" (Ορeration Freak - Out) είχε ως σκοπό να βάλει την Πωλέτ Κοΰπερ στο ψυχιατρείο ή στη φυλακή ή να την κτυπήσει τόσο σκληρά ώστε να σταματήσει τις επιθέσεις της». Μεταξύ των σχεδίων ήταν να κάνουν εκφοβιστικά βομβιστικά τηλεφωνήματα σε Αραβικά Προξενεία της Νέας Υόρκης βάζοντας ένα άλλο μέλος της Σαηεντολογίας πού είχε παρόμοια φωνή με της Κούπερ να μιλάει στο τηλέφωνο, και να γράφουν απειλητικά γράμματα στα προσωπικά χαρτιά της Κούπερ πού της τα είχαν κλέψει και είχαν τα δακτυλικά της αποτυπώματα.
Αποτέλεσμα αυτών ήταν η καταδίκη της Κούπερ από το Ομοσπονδιακό Δικαστήριο Ένορκων. Αυτές οι κατηγορίες τελικά απεσύρθησαν το 1975, όταν η Κούπερ δέχθηκε να πάρει το Τεστ του sodium pentothal (ορό της αλήθειας) για να βεβαιώσει την αθωότητα της. Τότε όμως η Κούπερ είχε φθάσει να ζυγίζει μόνο 83 λίβρες δηλαδή 38 κιλά !!» (π. Αντωνίου Αλεβιζοπούλου, «Ναζισμός με άλλο πρόσωπο», σελ. 95-96).
«Στους Κυριακάτικους Τάιμς (Sunday Times 3.4.1994) αναφέρθηκε ότι ή αστυνομία, κατόπιν παραπόνων πού εδέχθη, έρευνα την περίπτωση της απασχόλησης ιδιωτικών ντετέκτιβ πού χρησιμοποιούνται από την Εκκλησία της Σαηεντολογίας για τον εκφοβισμό μαρτύρων κατηγορίας και εναγόντων σε επικείμενες δίκες κατά της Σαηεντολογίας.
Ή αστυνομία του East Grindstead στο West Sussex έστειλε στην αρμόδια υπηρεσία (Crown Prosecution Service) ογκώδη φάκελο μετά από μία όήμερη διαδήλωση Σαηεντολόγων έξω από το σπίτι του John Atack, ενός από τους κυριότερους μάρτυρες κατηγορίας. Ό John Atack, ένας πρώην Σαηεντολόγος, ενεργεί αυτό τον καιρό ως σύμβουλος ή ως έμπειρος μάρτυρας σε ένα μεγάλο αριθμό υποθέσεων.
Οι Σαηεντολόγοι κατέβαλαν προσπάθεια να τον δυσφημίσουν, μοιράζοντας δυσφημιστικά φυλλάδια στους γείτονες του, και μεταξύ των φυλλαδίων ήταν και ένα πού κατηγορούσε τον John Atack oτι ήταν έμπορος ναρκωτικών!
Ό John Atack δεν ήταν ο μοναδικός τους στόχος. Ή αστυνομία του Sussex ερευνά καταγγελίες παρενοχλήσεως και στο Chichester της δικηγόρου Βeverly Ryall. Αναφέρεται επίσης ότι η παρενόχληση αυτή ενεργείται από έναν αμερικανό Ιδιωτικό ντετέκτιβ, τον όποιον έφερε η Σαηεντολογία από το Λος Άντζελες για να επιτεθεί στον Αtack και σε όσους άλλους έχουν αποδυθεί σε δικαστικούς αγώνες εναντίον της. Μάλιστα αυτός ο συγκεκριμένος ντετέκτιβ αναφέρεται ότι έχει κάνει πολλές φορές την εμφάνιση του σε παρόμοιες περιπτώσεις. Ένας προηγούμενος στόχος ήταν ο Russell Miller, δημοσιογράφος των Sunday Times και συγγραφέας ενός βιβλίου εναντίον του Hubbard, "Ο Αδιάντροπος Μεσσίας" (The Bare Faced Messeah) (Fair News, Spring1994, Διάλογος 4/1995, σ. 26-27)» (π. Αντωνίου Αλεβιζοπούλου, «Ναζισμός με άλλο πρόσωπο», σελ. 361-362).
Έχουν αναφερθεί δεκάδες τέτοιες περιπτώσεις και υπάρχουν κι άλλες πάρα πολλές πού δεν μαθεύτηκαν γιατί οι «πρώην» δεν μίλησαν.
Κατά τα άλλα οι πόρτες είναι ανοιχτές σε όλες τις ομάδες διανοητικού χειρισμού. Αλλά είναι αν όχι τελείως αδύνατον, τουλάχιστον πάρα πολύ δύσκολο να ξεμπλέξει (όποιος κάνει την ανοησία να περάσει τη «γελαστή» πόρτα), από τον «ιστό» των Τεχνικών ελέγχου του νου πού εφαρμόζουν οι καταστροφικές λατρείες» και οι «ψυχολατρείες», όπως αποκαλούνται διεθνώς.

 

Από το ενημερωτικό περιοδικό του Διορθόδοξου Συνδέσμου Πρωτοβουλία Γονέων, «Διάλογος», Αθήνα, Ιούλιος – Σεπτέμβριος 2002, τεύχος 29.